duminică, 26 decembrie 2010

Serbarea de Crăciun

         În sfârşit a venit şi Crăciunul !Am avut emoţii înaintea serbării .Cănd repetam, îi spuneam Ecaterinei să nu îi fie ruşine. Ei nu i-a fost ruşine,dar mie mi-a fost şi am început să îmi strâng  rochiţa în pumni.În timpul cântecului   "Zurgălăi,zurgălăi " doar  eu am făcut semne,iar ea cânta şi se uita la publicul încântat zâmbind.Nimeni nu vorbea , ci doar asculta serbarea  . 
         La sfârşitul serbării am compus şi eu o strofă :
     Dar staţi un pic!
     Serbarea nu s-a terminat!
     Mai avem cadourile de dat ,
     Moşul deloc nu a uitat!
     Moşul un pic mai devreme a venit,    
     Ca nimeni să nu fie dezamăgit!
     Cadourile le vom da,
     Pe cei cuminţi îi vom afla ,
     Cadourile le vom împărţi,
     La cei mai cuminţi copii!
    Vă urez:sărbători fericite şi un an plin cu bucurii!

2 comentarii:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!