joi, 3 februarie 2011

Singure La Librărie

       Azi am merscu sora mea mai mare la librărie  singure-singurele !!!La plecare m-am înhinat , rugându-mă la Dumnezeu să mă păzească . La început mi-a fost frică ,dar mi-am dat seama că nu am de ce să mă sperii!Din când în când câinii ne ieşeau în cale ,dar Iuli îmi spunea :"Nu ai de ce să te sperii!Dacă tu nu le faci nimic ,nici ei nu îţi  fac nimic !".Am ă vă spun lista cumpărăturilor:
                                                    LISTĂ  RECHIZITE
                     Gumă de şters , rezerve , acuarele la borcan ,1 caiet cu foaie velină ,1 caiet de desen ,2 lipici ,1 set de culori , 1carneţel , carioci ,cartea cu Haidi şi cartea cu TEDDY BEAR ,URSULEŢ


ce am făcut cu acuarelele cumpărate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!