sâmbătă, 16 aprilie 2011

Cum să facem o căsuţă

      Azi m-am hotărât să mă joc de azi înainte până la sfârşitul vacanţei cu căsuţa. Mi-am propus să n-o fac la fel de mare ca data trecută. Sincer să zic, că mie una îmi place mai mult decât să mă joc, să refac căsuţele. Am refăcut-o azi deja de două ori !!!!!!!!!!!!!!!
      Pentru aceaste căsuţe e multă muncă, dar ingredientele sunt cele mai simple! Am să scriu aici ingredientele:
  • cuburi de plastic;
  • animăluţe mici sau păpuşi;
  • batistuţe şi cutiuţe;
  • cifre mici magnetice sau mărţişoare;
  • farfurioare şi ceşcuţe mici;
  • capac de la un lipici; 
  • bucăţi de carton decupate în formă de cerc sau pătrat
  • cutiuţe de la mărţişoare;
  • multă răbdare;
  • imaginaţie.
        Acum trbuie să aranjaţi cuburile în formă de pătrat sau dreptunghi care vor fi pereţii exteriori ai casei. Înăuntrul acestei formei faceţi mai multe pătrate sau dreptunghiuri şi acestea vor fi camerele. După care puneţi batistele în cutiuţe şi veţi forma paturile pe care le veţi pune într-o încăpere din căsuţă. În ceştile sau farfuriile mici veţi pune cifrele magnetice sau mărţişoarele şi astfel veţi obţine mâncarea şi vor fi puse în altă încăpere. Bucăţile de carton pe care le-aţi decupat trebuie să fie puse pe cuburi şi aşa veţi obţine mesele. Ele vor fi aşezate în acelaşi loc cu mâncarea în: bucătărie. Capacul de lipici va ţine locul veceului, iar cutiuţele de mărţişoare vor ţine locul chiuvetei. Vor fi aşezate în baie. Acum, după ce am terminat camerele, vom pune păpuşile sau micile animăluţe în căsuţa noastră !
        Distracţie plăcută!!!

4 comentarii:

  1. Cine păzeşte căsuţa când tu eşti plecată?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum cine!? Care are grijă de Grigoraş! Dacă stă cineva cu el, pot fi sigură că nu va fi stricată-dar acela care stă cu el trebuie să-i poarte de grijă de el!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Aurelia, mulțumesc! Am muncit mult de tot să fac postarea asta! :)

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!