duminică, 8 mai 2011

Remi

     Odată am mers în vizită la Motoci. Ionuţ a văzut un căţel negru şi micuţ şi a făcut la el: "Cuţu!" "Cuţu!" iar, în loc să vină el, au venit alţi 4 căţeluşi mici strecurându-se printr-o gaură de la gard. Le-am dat nişte biscuiţi să mănânce. Vecina a zis că ni-i dă pe toţi, dar mami a zis că să-i ţină dânsa la ea, căci noi nu putem să venim în fiecare zi. Ea a acceptat şi noi am plecat.
      De atunci, eu şi Ionuţ, am luat câte două lăpticuri şi un corn de la şcoală pentru ei, căţeluşii. După ce am strâns 15 lăpticuri, vineri, pe 6.05.2011, am mers la ei. Am pus o farfurie de porţelan pe pământ şi am zis de mai multe ori: "Cuţu!", "Cuţu!" au început să se audă foşnete prin grădina vecinei, şi ce să vezi? Pe potecă au apărut 4 căţeluşi! Am îngăurit o cutie cu lapte şi am vărsat-o în farfurie. Toţi 4 s-au îngrămădit în jurul farfuriei şi au început să bea în disperare lăptic. În timp ce ei beau lapte, ne-am ales fiecare câte un căţel. Al meu are cele două labe din spate albe. Ce păcat că luasem doar 4 cutii cu lapte! Au plecat nesătui de la noi.
      Doar unul a rămas: Remi, căţelul meu. Eram în culmea fericirii! Am început să-l mângâi şi să-l alint, în timp ce el încerca din răsputeri să mă lingă.Dar şi Ionuţ şi Eca l-au mângâiat, aşa că el era în centrul atenţiei.
       La un moment dat, fiind atentă la altceva, m-a lins pe mână. M-am speriat la început, dar după aceea m-am liniştit. Am vrut să mă uit un pic la Grigo şi el, Remi, a pus lăbuţa în palma mea. Ce prietenos a fost în ziua aceea !    El a dat cu lăbuţa pe o piatra, şi astfel a spart farfuria! Din când în când el pleca, dar se întorcea înapoi. După aceea am plecat.
        Am venit şi a doua zi. De data aceasta am luat câteva boluri, toate de plastic. Remi a venit şi a vărsat o farfurie cu lapte. După ce au consumat 9 lăpticuri, s-au ascuns în urzici. Restul de lapte l-am lăsat şi am plecat. Am venit să mă asigur că am închis poarta şi i-am văzut ca se îngrămădiseră iar la lapte. Astfel am plecat acasă cu inima împăcată!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!