sâmbătă, 6 august 2011

La mare

          În luna Iulie am mers la mare. O vecină (Angelica), chiar dacă era grecoaică, ne îndrăgea. Ne-a făcut gogoşi, ne-a adus litie de la biserică, şi multe altele.
           Mie îmi spunea Maria, Iulianei Iuliana, lui Ionuţ Ianis, Ecatrinei Ecaterini, iar lui Grigoraş Grigori. Când am plecat, ne-a dat: gumă de mestecat cu pepene verde şi lămâie, seminţe si gogosi . Cand am plecat, ea a  mers la mare inaintea noastra ca sa nu planga. Ea zicea: ,,No cry me!,,. Inainte de plecare i-am dat fiecare dintre noi cate un bilete pe care scria: I love you!.
           La mare tati a prins 3 caracatite: doua le-am fiert iar una am prajit-o. Au fost delicioase!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!