sâmbătă, 3 martie 2012

Capitolul 4 - Cuvinte noi, la ,,ani doi"

             Grigoraş şi-a făcut un nou vocabular, cam ciudat şi greu de înţeles. Am să scriu mai jos mai multe cuvinte.
                CUVINTE

           Buni
           Nicu (mai nou zice:binicu)
           Chisti (Cristi)
           Hello Kitty
           Pirit
           Bonju (bonjour)
           Aliel
           Bamba (minge)
           Taschi/Casi (taxi)
           Catof 
           Cafia (cafea)
           Pucalală (portacală)
           Mamuţă (maimuţă)
           Pătula (seara zice: ,,Pătula mia!")
           Bolei (boier)
           Polei (polen)
           Vieme (melcalcin în formă de viermi)
            Mecatin (melcalcin)
            Upi........!!!     
            Afală 
            Cupiii
            Ocolali ( ochelari)
Grigoraş cu ghiozdanul Ecaterinei, cu un moţ şi o clămiţă în cap-  adevarată fetiţă de la şcoală
         
             Propoziţii                

             I-am zis de mai multe ori lui Grig povestea ,,Punguţa cu doi bani". A auzit replica moşului adresată cocoşului său când l-a alungat de acasă, zicând: ,,Pleacă, du-te, casa mia!".
             Azi, Iuli l-a învăţat pe copil să zică: "Sic, sic, coadă de pisic!". mai jos e un film când zice:"Sic, sic, coadă de pisic!"

         

          Poveştile pe care i le-am spus/citit (cum zice el la unele): "Iaia, mori!", "Tei puluşi", "Păcuţa banii".                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!