sâmbătă, 22 decembrie 2012

Cadou de Crăciun

    Am intrat în vacanța de iarnă, un motiv în plus să mă cred cea mai fericită fată de pe pământ. Anul acesta s-ar prea putea să n-avem brad din cauza grădiniței ce locuiește la noi, lucru care nu e chiar de dorit. Care este atunci bucuria mea? Cadourile? Nu. Dulciurile? Nici asta. Muzica? Nici pe departe! Dar ce?
     Familia ce stă alături de mine, duioșia cu care cei din jurul meu mă copleșesc, vorbele mângâietoare ce-mi sunt dăruite, privirile senine ale celor mici și joaca nevinovată a acestora: toate aceste îmi alcătuiesc un palat al fericirii.
     În același timp mă bucur și de sănătatea ce domnește asupra noastră, precum și de liniștea sufletească. Acesta este cel mai frumos dar ce ar putea sa mi-l dea Moșul de Crăciun.
     Dar, pentru că nu i-am cerut mai mult, nici eu, nici frații mei, ne-a adus cadourile pe care ni le doream și le ceream în tăcere:
Cadoul împachetat
Dama cu camelii
Mândrie și Prejudecată
Cadoul meu
Cele două cadouri ale mele (cel de la Moș Nicolae și Moș Crăciun) au format o mică colecție
Păpușa Ecaterinei
Mașina lui Grig
           Dar de această dată Moșul a fost unchiul meu!
           Crăciun fericit și..... cadouri cât mai multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!