luni, 6 mai 2013

De Paște

   De Paste am fost la mănăstirea Lainici, la munte. A fost superb, și timpul, și atmosfera. Am adormit pe la 11-12 și m-am trezit ca să merg la slujbă pe la 02. Slujba a ieșit minunată. Un fapt, totuși, nu-l voi uita niciodată:
   Ca în orice altă noapte de Paște trebuia să mă împărtășesc. După ce am mâncat și trebuia să nu mai beau sau să mai mănânc, m-a apucat o sete grozavă. M-am străduit să mi-o potolesc, adormind. Ok, până aici era bine, dar în timpul Sfintei Liturghii... Simțeam că nu mai pot, că voi leșina, deci nu mai puteam suporta. M-am gândit să rabd până la sfârșit, măcar atât să mă doară și pe mine că până nici de prohod nu am suferit nimic. Cu niște puteri supraomenești, am răbdat până când a ieșit un monah cu Sfintele Taine. Atunci m-a cuprins așa o pace sufletească, în timp ce nu mai găseam nici urma de nevoie de apă. Și era așa frumos... Nu cred c-am mai simțit asta vreodată!
   Și dacă n-am râs... În orice caz, a fost asa frumos... În primul rând, ne-am făcut toți câte un interviu și ne-am apucat să spunem de toate. Fiind prima oară, nu am făcut mare chestie, dar a fost ceva...
   Sărbători fericite în continuare!

9 comentarii:

  1. Esti un copil deosebit (in nici un caz ciudata din fire) care iubeste frumosul.Nici nu iti inchipui cat de mult ma bucur ca mai exista copii care citesc, care apreciaza adevaratele valori ale acestei lumi,lume care, din pacate, se degradeaza spiritual.Momentan.Sper intr-o Renastere a Romaniei.
    Sa fii sanatoasa si tu si familia ta!Sa continui sa publici in blog, eu am sa-l recomand fetitei mele (o cheama Maria Magdalena si are 11 ani)!
    P.S. Sa stii ca si eu l-am iubit pe Dumas, dovada pseudonimul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, datorită părinților mei care m-au educat așa. Și eu aș vrea ca România să se schimbe, spiritual vorbind.
      Mă bucur că îți plac și ție romanele lui Dumas, Athos! Eu le prețuiesc nespus de mult!
      Și eu am 11 ani! O aștept pe la mine cu brațele deschise!:)

      Ștergere
  2. Ce mult ma bucur ca ai petrecut frumos Pastele si tu ce frumoasa esti, iti vad zimbetul drag si imi pot imagina la cit de luminata si la cit iti e de frumos sufletul.
    Te pup copil frumos si drag,
    Liuba
    xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a plăcut foarte, foarte mult!
      Te pup, dragă Liuba!
      xxx

      Ștergere
  3. Copil frumos!asa sa ramai,pura,blanda si smerita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt oameni "mari" ce nu vor intelege vreodata tot ceea ce mintea ta de copil a inteles deja! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mami mai spune asta. Dar eu nu înțeleg ce și de ce nu se înțelege... Oricum, o să văd poate, mai târziu!:)
      Mulțumesc!

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!