luni, 17 iunie 2013

Hercule Poirot

   De acum 4-5 duminici urmărim aceste filme pe DIVA Universal de la 13:00-17:00. Sunt de fiecare dată câte două filme. Nouă ne plac nespus de mult. Mai sunt la aceleași ore și sâmbăta, dar noi nu avem televizor, deci nu ne putem uita decât atunci când mergem la bunicii noștri care au.
   Hercule Poirot este un bătrânel mic, mai plinuț, căruia-i place să mai spună câte-un cuvânt - două în franceză. În aceste filme este vorba despre crime, iar Poirot trebuie să identifice criminalul. Până să descopere adevăratul vinovat, are o duzină de acuzați în cap.
   Partea cea mai frumoasă, exact cum spune și bunica mea, este atunci când dezleagă enigma. După cum am observat eu, criminalul se dă pe lângă detectiv încercând să-l zăpăcească în cercetările lui, dar în zadar. Am mai remarcat faptul că fiecare vorbuliță are importanță, fiecare obiect prezentat este necesar, orice mișcare e vrednică de atenție.
Petrecerea de Halloween
   Poirot susține, și-mi place, că nu se poate înșela. El nu poate avea mințile sucite după o femeie, un lucru care-l ajută să analizeze orice caz fără ca alte gânduri să se strecoare în imaginația lui.
   Hercule Poirot are, în fiecare film, cel puțin un ajutor, dar nimănui nu-i destăinuie în întregime ceea ce descoperă până în momentul în care sunt cu toții adunați în jurul lui. Uimitor este faptul că descurcă până și ițele încurcate ale dragostei, lucru mai greu decât toate, părerea mea. Nu se lasă intimidat de nimeni, el este destul de inteligent ca să își dea seama de orice soi de șiretlicuri. Are un zâmbet fără seamăn pe care și-l dezvăluie destul de des.
Agatha Christi
   P.S.: Filmele sunt reproduceri ale cărților Agathei Christi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!