joi, 12 septembrie 2013

Clătite

   Ieri am făcut din nou clătite. Este a patra oară, cred. Două clătite mi s-au rupt, câteva mi s-au ars, ultima nu a avut destul aluat, dar restul (mai mult de jumătate) au fost numai bune! Și ne-au plăcut... Din cinci ouă 2 l de lapte, o cană de apă și 1 kg de făină au ieșit 29 de clătite groase. Foarte bune! Le-am făcut cu miere și lămâie, foarte gustoase și așa! În ultimul timp nu le-am mai făcut cu finetti, nici cu altă ciocolată. Iarna eu topeam ciocolată și apoi puneam peste clătitele mele, și mai dădeam și la cine îmi mai cerea... Erau foarte bune!
Eu cu Elenița... Nu vroiam să ies și eu, dar Elenița nu ar fi stat altfel la poză.....:))
Grigoraș - poate nu era locul potrivit de pozat, dar asta e.... Se prostea aici!:))
Clătita umplută!;))
Și clătitele... 27, căci cele rupte erau mâncat!:))
Și clătita "infirmă"
   A fost o zi frumoasă, deși a plouat. Eu m-am dus la un magazin din apropierea blocului să iau ouă. L-am luat și pe Ionuț cu mine. Ne-a udat ploaia, de mă săturasem la un moment dat de clătite!:) Dar a meritat. Mie mi-au plăcut. 

2 comentarii:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!