vineri, 25 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre Jurnalul unei femei simple luați de la Corcodușa (Taniușa):)
Pentru astăzi (data/hora)...25 octombrie 2013, 10:50 PM (nu uitați! ziua școlii mele....:))
Afară ... tocmai a ieșit soarele dintre nori. Probabil că e frig, așa spune la meteo. Aș vrea să ies afară...
Mă gândesc ... că sunt bolnăvioară, toată partea dreaptă a corpului mă doare (am căzut miercuri la sport...), am o bubiță pe umărul stâng, azi-noapte nu am putut dormi până la patru și nici după aia nu am adormit imediat, că azi nu pot merge la școală când se fac premierile, că mă doare burtica din când în când.... Numai plângeri până acum, nu? Ei, dar mă mai gândesc și că ieri ne-am apucat să ne uităm la Singur pe lume în franceză, că ne vom uita și la partea a doua azi, că începe week-end-ul, că săptămâna asta a fost minunată... Adică nicio mustrare (poate doar de la mami)... Și cam atât!
Sunt recunoscător pentru ... că părinții au ales să mă dea la această școală pe care o prețuiesc foarte mult și îi doresc să fie iubită de toți elevii așa cum o iubesc eu.
Din bucătărie ... nu vine niciun miros și nu cred că este mare deranj. Micul dejun din această dimineață a constat într-o cană de ceai, nuci cu miere și pâine (fiind post)
Cu ce sunt îmbrăcată ... păi... cu o fustă de un verde mohorât - specific toamnei -și o bluză cu mânecă trei sferturi colorată cu verde, roz și galben.
Citesc ... nimic deocamdată, dar trebuie să mă apuc de Băiatul cu pijamale în dungi.
Ceea ce aștept (sper) ... este să iau zece la lucrarea de română pe care am dat-o miercuri, sper să mă fac sănătoasă cât mai repede, sper să nu încurc pe nimeni dacă am lipsit de la școală și... cam atât.
Ce mai meșteresc ... nimic. Și-mi pare rău...
Ascult ... melodii indiene.
În casă ... numai Iuliana și cu Eca lipsesc pentru că sunt la școală. Abia aștept să se întoarcă!:)
Unul dintre lucrurile mele preferate ... este să pictez. Nu am un talent deosebit, dar îmi place să combin culorile!;)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... să îmi scriu totul pentru săptămâna viitoare.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Un weekend minunat vă doresc tuturor!

2 comentarii:

  1. Draga Maria sa te faci sanatoasa cit mai curind, sa iei 10 la lucrare, si sa ai un sfirsit de saptamina cit mai frumos. Din partea noastra numai bine si tie si familiei tale frumoase. Cu drag Taniusa

    RăspundețiȘtergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!