sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Elenița mea iubită - filmulețe


4 comentarii:

  1. Foarte dulce Elenuta hehehe. Sper ca nu se va imbolnavi Gheroghita, plus ca praf nici nu prea iesea lol :))

    Va pup scumpelele xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nu se întâmplase nimic, dar mica asta putea să facă o boroboață cu mătura aia... Ne-am apucat să o filmăm că ne-am gândit că atunci când va crește nu va mai fi așa, și nu vom așa multe amintiri cum avem la Grigoraș....;)

      Ștergere
  2. Da asa sa faceti, eu tot am multe filmulete cu nepoteii mei si fotografii si cand am fost acum recent acasa nu imi venea sa cred ce mari s-au facut hehehe.. Te pup iubita mea xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niște minunății ăștia micii! Îi iubesc muult!:)
      Pup, LIuba!:**

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!