miercuri, 13 aprilie 2011

Bondarul leneş

Image du Blog chezcommanche.centerblog.net
   O furnică mititică,
   Cât un grăuncior de mei,
   Duce-n spate o greutate,
   De trei ori cât boiul ei.

    Pe cărare-n jale mare
    Plânge un bondar ciapcin:

    -Mor de foame
     Şi n-am poame
     Şi-aş munci 
     Dar n-am stăpân!...

    -Hai şi-mi cară din povară
     Şi sânt gata să-ţi plătesc.
    -Cum n-aş merge! Dar pe lege 
     Jur că nu pot să muncesc!...

    -Vai de tine! Ce ruşine
     Leneşule cercetor,
     Nici de milă, nici de silă
     Nu ţi-aş da un ajutor!...                                                                                                  
Image du Blog chezcommanche.centerblog.net
Source : chezcommanche.centerblog.net sur centerblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!