sâmbătă, 9 aprilie 2011

De ziua mamei

Image du Blog chezcommanche.centerblog.net

     Eu nu sânt destul de mare
     Ca să pot să-nvăţ măcar,
     De pe carte, o urare,
     Şi nu sânt destul de mare
     Ca să-ţi dau un dar.

     Dar îţi dau o sărutare,
     Ici, pe obrăjor,
     Şi pe mâna asta care
     Mă-ngrijeşte-n fiecare
     Zi, cu-atâta dor!


     Zile lungi şi voie bună
     Îţi doresc eu mult,
     Şi mă rog de flori să-ţi spună
     Să mă ierţi, mămică bună,
     Că nu ştiu mai mult!

 chezcommanche.centerblog.

2 comentarii:

  1. Maria am gresit si m-am dus in alta parte.Vreau sa-i urez mamei tale "La multi ani" poezia e tare frumusica, si cred ca i-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cu adevărat!!! Mă bucur că v-a plăcut poezia!

    RăspundețiȘtergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!