vineri, 6 septembrie 2013

Tag - Dacă eram...

Dacă aș fi o lună, aș fi decembrie (cu tot cu Crăciun!)

Dacă aș fi fost o zi a săptămânii, aș fi sâmbătă (este început de week-end și nici nu merg la școală)
Dacă eram o parte a zilei, aș fi fost seara (moment romantic și numai bun pentru melomani)
Dacă eram un animal marin, aș fi fost delfin (și el poate face parte dintr-un tablou romantic sau melancolic, deci mă reprezintă)
Dacă aș fi fost un animal de uscat, aș fi fost un cal, dar unul de vis, în niciun caz unul normal, unul ca Mustang!:))
Dacă eram o virtute, aș fi fost dragostea față de aproape (este cea mai importantă pentru mine)
Dacă eram o planetă, aș fi fost Saturn (se poate vedea de pe Terra și e frumoasă)
Dacă eram un lichid, aș fi fost apă (e cea mai pură)
Dacă eram piatră, aș fi fost topaz (am căutat multe feluri de pietre prețioase pe net și cel mai mult mi-a plăcu asta, având în vedere că e și în mai multe culori)
Dacă eram un metal, aș fi fost aur roșu (am auzit de la fosta mea învățătoare, și îmi aduce aminte de ea)
Dacă eram o pasăre, aș fi fost porumbel (reprezintă numai și numai binele)
Dacă aș fi fost o plantă, aș fi fost trandafir (cea mai frumoasă floare pentru mine)
Dacă aș fi fost o stare a vremii, aș fi fost ninsoare (timpul cel mai relaxant pentru mine)
Dacă eram un instrument, aș fi fost pumnal (poate dintre arme - armă foarte utilizată pe vremea romanelor mele din visuri)
Dacă aș fi fost un sentiment, aș fi fost prietenie (cel mai puternic dintre toate pentru mine)
Dacă eram un sunet, eram sunetul vocii (cel mai frumos sunet al meu)
Dacă eram un cântec, aș fi fost unul frumos din desene (sunt dintre cele mai nevinovate și frumoase)
Dacă eram un film, aș fi fost o comedie bine gândită (nu cu strâmbături, ca Mister Bean)
Dacă eram un serial, aș fi fost Hercule Poirot (cel mai frumos serial din viața mea)
Dacă eram un oraș, aș fi fost Craiova 
Dacă eram un gust, aș fi fost dulce (numai bun pentru o gustare)
Dacă eram o aromă, aș fi fost lămâie (numai bună pentru orice stare)
Dacă eram un material, aș fi fost mătase (material fin)

Dacă eram o parte a corpului, aș fi fost ochii (cu ei arăți atenția acordată și ei pot plânge sau râde, deci 2 în 1)
Dacă eram un accesoriu, aș fi fost o brățărică subțirică de pus la picior (pentru fete, negreșit!:) )
Dacă eram o expresie a feței, aș fi fost un zâmbet (deși lacrimile pot avea rădăcini mai adânci - spune un scriitor)
Dacă eram o materie, aș fi fost dirigenție (unde copii învață să se poarte - cel puțin așa e la noi)
Dacă eram un personaj din desene animate, aș fi fost prietena și mama lui Mustang (știți, căluțul din desenul meu preferat!:) )
În stânga e prietena, în dreapta e mama, la mijloc, Mustang!:))
Dacă aș fi fost o formă, aș fi fost o picătură de rouă (este o formă frumoasă!)
Dacă eram un număr, aș fi fost 2 (lebădă de lebădă!:) )
Dacă eram o mașină, aș fi fost un Jaguar (o singură dată am văzut o mașină din asta în realitate, și mi-a plăcut enorm)
Dacă eram o haină, aș fi fost o jachetă de blugi (vine frumos pe oricine)
Dacă eram un anotimp, aș fi fost vara (iarna nu îmi place decât partea dinaintea sărbătorilor foooooaaaarte mult:) )
Dacă eram un copac, aș fi fost un tei, dar unul frumos, cu o coroană bogată!:)
Dacă eram un animăluț de pădure, aș fi fost un lup, probabil, nu sunt sigură, dar așa cred

Gata! De două zile lucrez la leapșa asta... Am găsit-o la DaNuTzA, apoi am găsit tot la ea linkul Adinei. Sper să participați și voi!:))

8 comentarii:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!