vineri, 20 decembrie 2013

Bătrânul din Lună

   La început, când am citit primele pagini, mi-a părut oarecum rău de banii dați pe cartea aceasta. Dar pe la mijloc am început să întorc filele plină de entuziasm, de emoție, de nerăbdare.
   Este vorba despre o fetiță, Minli, care vrea să schimbe soarta părinților ei de lângă Muntele Neroditor. Și astfel a plecat în căutarea Bătrânului din Lună. Și-a găsit și un partener de drum, Dragonul, un dragon cu o minge de aur pe cap și care nu putea să zboare.. El era de fapt fiul Muntelui Neroditor. Muntele Neroditor fusese cândva inima mamei Dragonului. Dar această poveste o să vă satisfacă mai mult dacă o citiți!;) În călătoria sa, Minli întâlnește mulți oameni și vrea să întrebe pentru fiecare în parte cum poate ajunge mai fericit. Deci Minli vroia să pună Bătrânului mai multe întrebări.
    După un lung drum plin de pericole, de obstacole, de piedici, după ce Minli urcă pe Lună la Bătrân plină de teamă, află că are voie să pună doar o întrebare. În cartea Bătrânului, Minli a reușit deodată să citească singurul cuvânt care era scris unde era cartea deschisă : "Recunoștință". Atunci, fără să stea pe gânduri, a întrebat: "De ce Dragonul nu poate zbura?"
    Cu răspunsul de la Bătrân, Minli îi dă jos Dragonului mingea de aur de pe cap, facându-l să zboare.
    Văzând bunătatea sa, Bătrânul i-a dat răspunsul și la celelalte întrebări.
    O carte fascinantă care merită să fie citită!:)

Un comentariu:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!