luni, 23 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre Jurnalul unei femei simple luați de la Taniușa (Corcodușa)!;)

Pentru astăzi (data/hora)...  23 decembrie 2013 12:12 PM
Afară ... 
este ceață. Iarna asta nu a nins, decât o dată în noiembrie. Câțiva fulgișori au mai căzut alaltăieri și azi, dar nu a durat mult, maxim 10 minute. Și erau atât de mici și rari, încât trebuia sa-mi mijesc ochii pentru a ști dacă mai sunt sau nu.... Păcat!
Mă gândesc ... 
la Crăciun și la viitorul pe care mi-l rezervă anul 2014. Anul 2013 a fost fericit. Se vede că urările prietenilor au fost din inimă. Și primul meu cuvânt din 2013 mi-a scăpat fără să vreau!:) Înnumăram: "3, 2, 1...VERDE!" am zis eu ca la semafor... Și am realizat pe parcurs că verdele face și bine!:)) Mă întreb dacă într-adevăr culoarea reprezintă anul pentru mine:)). Deci încă mă gândesc ce cuvânt să reprezinte 2014...
Din locurile de unde învățam ... 
școala. Mi-e cam dor de ea!:) Dar aș vrea să fie fără teme.... Ar fi perfectă!:)
Sunt recunoscătoare pentru ... 
gesturile frumoase ale prietenilor față de mine. M-au ajutat să zâmbesc atunci când eram tristă. Despre mama nici nu mai zic!:) A făcut chiar prea multe pentru mine. Nu știu cum să-i mulțumesc!
Din bucătărie ... 
ufff.... Nu prea știu dacă este la fel de curat cum am lăsat acum 20 de minute...:) Era foarte curat!
Cu ce sunt îmbrăcată ...
O fustă mai grosuță, maro, cu flori cărămizii, un tricou roșu, o bluză de trening și un fular.... Ciudată ținută!:)
Citesc ... 
din nou Doamna de Monsoreau. O citesc în fiecare vacanță. Dar acum o săptămână am terminat Bătrânul din Lună, deci n-am stat chiar degeaba!:)
Ceea ce aștept (sper) ... 
este să am parte de un Crăciun frumos și un an nou frumos. Dacă ar putea să fie mai frumos decât 2013, aș fi cea mai fericită!:)
Ce mai meșteresc ... 
nimic. Adică mai cos câte ceva, dar în mare, nu prea lucrez.
Ascult ... 
colindele lui Hrușcă.
În casă ... 
este liniște. Doar colindele răsună melodios între pereții albi ai camerei și sunt întrerupte din când în când de o întrebare sau un strigăt din partea Elenei sau din partea lui Grigoraș.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... 
este să privesc filme.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Să aveți un Crăciun fericit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!