sâmbătă, 4 iunie 2016

Goodbye...

Ma mut pe pagina Însemnările Mariei !!!
Am zis ca o schimbare nu strica, mai ales cand de pe vechile bloguri imi cam dispar din poze. Inima imi va ramane la vechiul cont, face parte din copilaria mea, am pe el 232 de amintiri, iar pe blogul Maria, unde mi-am si inceput activitatea, 287. Pe Words from my life voi continua, vreau sa imi exersez engleza si aici, pentru ca imi e la indemana si e si placut. Nu stiu ce sa zic, nu imi propun nimic deosebit pentru noul blog, decat sa fie cel putin la fel de apreciat (macar de noii vizitatori, cei vechi vor ramane, poate, atasati de acesta :) ) precum precedentele. Nu exagerez, imi va lipsi atmosfera de aici...Pupici si weekend fain!

2 comentarii:

  1. Schimbarea face parte din viata. Este normal sa ne dorim ceva diferit din cand in cand. Succes in tot ce faci, Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Alina! Iartă-mă ca răspund așa târziu, dar nu prea m-am mai conectat pe contul acesta. Te pup!

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!