marți, 29 martie 2011

O călătorie cu multe surprize-La Lainici

         Sâmbăta aceasta am mers la Lainici. Aici am stat până Duminică. Mi-am luat cu mine şi o păpuşă de porţelan, cu păr cârlionţat blond, ochii albaştri, având pe ea o rochie şi o pălărie roz. Ce să zici? o minunăţie! M-am jucat şi am cântat cu Eca... de minune!Când am ajuns la mănăstire am primit două camere: una cu 3 paturi înguste şi alta cu 2 paturi largi. Eu, mama, Grigorie şi Eca ne-am culcat  în camera cu 2  paturi. A doua zi, fiind Duminică, am mers la biserică şi apoi la trapeză. După ce ne-am săturat, am mers la camerele noastre iar noi copiii am început să ne jucăm. Dorind să nu plecăm fără să luăm o metanie, am mers cu toţii la pangar. După ce am luat 5 metanii, ne-a chemat părintele Stareţ şi ne-a zis să luăm câte 5 metanii fiecare, pe care le dorim noi. După aceea ne-a mai zis să ne alegem 4-5 cruciuliţe pe care le vrem. Şi iată cum am plecat toţi spre casă bucuroşi. Pe drum am mers la o casă unde era o fată îndrăcită. Acolo am primit şi nişte bile care la apă se fac precum un măr.Iată, aceasta a fost mini-călătoria.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!