marți, 26 aprilie 2011

Concursul bunicii

Dulapul în întregime
Banii primiţi
    
Aici se află fustele, rochiţele şi treningurile
Aici am pozat raftul cu helănci, bluze şi tricouri
  

În acest loc sunt puloverele şi pantalonii

Jos se află pijamalele şi maieurile

       Bunica a făcut un concurs: care o ă aibă cel mai curat dulap şi la locul de muncă- birou. Premiile erau următoarele: locul 1-40lei, locul 2-30lei, locul 3-20lei iar locul 4-10lei. 
         După ce s-a uitat în dulapurile tuturor copiilor din casă( cu excepţia lui Grigoroş) ne-a dat la toţi locul 1 dar pentru ceva. Mie mi-a dat locul 1 fiindcă şi pe parcursul celorlalţi ani am fost ordonată. Buni a cheltuit în total 160 lei.
         A mai zis că va mai veni pe la noi fără să ne spună şi la sfârşitul şcolii o să ne anunţe care dintre dulapuri a fost cel mai ordonat dulap, şi va fi doar un singur câştigător. Acela va primi 100 lei.
         Sigur voi câştiga! Voi fi bogată!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!