sâmbătă, 4 august 2012

CANTECE si CARTI

      Imi plac atat de mult cartile si cantecele! Cartile iti dau sentimentele pe care le-a avut autorul si te duc intr-o lume neobisnuita, departe de grijile noastre lumesti. Am citit mai multe carti de Alexandre Dumas, pe care le recomand si care ma incanta.  Ele redau diferite personaje, sentimente, timpuri, actiuni etc. Acest scriitor stie sa descrie oamenii trupeste, dar si sufleteste, foarte frumos. Te face curios, ori nerabdator, ori trist, pe scurt, ne face sa participam la actiune fara sa vrem. Intr-o carte baga lucruri amuzante, triste (ex.: REGINA MARGOT) si infricosatoare( ex.: CONTESA FANTOMA- Taina castelului Eppstein).Cand citesc ma relaxez si imi reiau calmul si linistea. Cartile te pot influenta in diferite moduri si iti schimba comportamentul, ba uneori iti curmeaza chiar si gndirea.
      Cantecele pe care le ascult ma incurajeaza oarecum in starea in care ma aflu. Imi place sa deosebesc glasul lui Chloe de celelalte. Nu pot zice exact ce muzica imi place, dar pot spune ca-mi place mai mult muzica usoara decat cea clasica. Si muzica iti da diferite sentimente, iar copiii mici simt uneori ca se intampla  ceva cu ei. Daca estio fire slaba, muzica (rock, de ex. )  te poate ataca negativ.          
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!