joi, 20 decembrie 2012

Serbarea de sfârșit de semestru-Poze

 Astăzi am avut serbarea. Am lucrat la ea de o lună. A fost în engleză. La ea a asistat și fosta mea învățătoare. . A fost minunat, mai ales că am primit o diplomă și o medalie de bronz, ceea ce m-au răsplătit pentru efortul de a mă scula în weekend la ora 7.
   Această postare este posibil să fie citită și de persoanele care îmi citesc blogul, dar mă cunosc (fiindu-mi colegi sau rude) neputând să mă urmărească deoarece n-au cont, și de aceea îi rog să-mi scrie pe e-mail părerile lor sau orice altceva doresc ei.
   Vă mulțumesc pentru vizită și vă mai aștept!
Codoul primit
Eu și fosta mea învățătoare
Eu și diriginta

Medalia
Eu și colegele mele cântând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!