miercuri, 2 ianuarie 2013

Despre filme

     Anul acesta și cel trecut (2012 și 2013) am vizionat mai multe filme: Little Women, Leep Year, Jane Eyere, The sound of music.
      Mi-au plăcut toate, mai puțin Jane Eyere care e un film de dragoste și foarte, foarte trist și înspăimântător.
      Little Women mi-a plăcut mai mult prima parte, a doua cam este de dragoste și cam plictisitoare (pentru mine). Dintre actrițe, îmi place de Jo și Amy.
       Leep Year îmi plăcea de când eram mică: o comedie frumoasă, o mică parte de dragoste. Cea care joacă în numele de Anna mi se pare foarte frumoasă.
       Cât despre The sound of music n-am ce zice! L-am văzut de nenumărate ori. Îmi place mult, dar acum mi se pare foarte scurt, asta înseamnă că mă cam plictisesc.
        Toate sunt frumoase, mai puțin sau mai mult pe placul meu. Acum aș vrea să mă uit la La reine Margot (am citit cartea de e-n ori!). Cred că acest film va fi pe gustul meu mai mult decât cele de mai sus: va fi prima oară când îl voi vedea.
           Vă doresc un An Nou fericit tuturor! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!