sâmbătă, 16 februarie 2013

Piesa "Cenușăreasa"-Teatrul Liric

   În această luni am fost la teatru. Am văzut piesa de teatru "Cenușăreasa". Am admirat din lojă vestimentația minunată a personajelor, precum și fizoomia lor. Cenușăreasa era o tânără brunetă, cu o gură largă și roșie și niște dinți albi strălucitori. Era, și sper că încă este, frumoasă, frumoasă ca o zână!  Așa-zisa ei soră mare era cam bătrână, cu glasul pițigăiat, părul negru și destul de plinuță. Cea de-a doua era roșcată, mai tânără, drăguță, cu părul creț, prins într-un moț în vârful capului, cu glas de femeie matură (mai grosuț și mai dulce, tot odată). Mama avea cea mai frumoasă rochie, era, așa cum trebuia, mai în vârstă, brunetă, dar machiată până peste poate. Prințul era tânăr, dar cam urâțel, șaten și cu bărbie.
     Mi-a plăcut la nebunie piesa, mi-a plăcut nespus de mult chiar. Sper să vedeți și voi........ ceea ce am văzut eu și să-mi spuneți și mie cum a fost!
     Weekend plăcut tuturor vă dresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!