joi, 11 aprilie 2013

Miroase a vară!

   Deși ieri a plouat rău, azi e un soare... Aș vrea ca toate zilele să fie așa!:)
   Azi-dimineață m-am trezi pe la nouă, ora obișnuită de deșteptare a vacanțelor. Mama m-a rugat să stau la fereastră, cu mâinile la soare pentru a obține vitamina D. Grozavă idee! Am pus două pături și două perne pe pervaz, mi-am așezat cartea pe ele și dă-i înainte cu cititul! Cu vedere la stradă, auzeam zgomotul de mașini, citind o carte de alte secole: Conspiratorii. O combinație mai caraghioasă nici că se putea! Mă izbea în față răcoarea dimineții și parcă mirosul verii. Pentru mine, vara are ceva aparte: zgomotul de pe bulevard, lumina care vestește dogoritoarea căldură, răcoarea care mi se pare îmbibată cu o apă bine-făcătoare și mirosul de prospețime, de libertate, de... N-am cuvinte, nu-l pot descrie! Dar, în orice caz, e foarte plăcut: mirosul meu preferat.
   Profitând de bucuria soarelui, am luat și micul dejun pe balcon. Cu felia de pâine și unt într-o mână și-n cealaltă, cu cartea.
   Nu știu dacă am mai fost așa de bucuroasă în această primăvară, dar azi e ziua pe care o iubesc din zilele înșelătoare de primăvară!
   La voi cum mai e vremea? S-a mai încălzit? Sper că da...

2 comentarii:

  1. ma bucur ca in sfarsit a venit primavara pe-acolo! stii, cand e frig, mi-as dori sa fie putin mai cald, cand e cald, mi-as dori sa nu fie prea cald si in general sa nu bata vantul...asa ca mie rareori mi-e vremea pe plac :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt la fel... Dar îmi place atunci când e cald să sufle vântul și să mai risipească căldura dogoritoare... Deh, ce să-i faci? Așa e vremea!:))

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!