duminică, 21 iulie 2013

La mare în Grecia

   Bine v-am regăsit! Vin de la mare bronzată, refăcută, înviorată... cum nu se poate mai bine! V-am adus și poze, să vedeți mai clar totul!
Să ne prezentăm!
   Am fost cu încă două familii. Să vă spun numele tuturor copiilor:

  • Iuliana
  • Maria (eu)

  • Ionuț
  • Ecaterina
  • Grigorie
  • Elena
  • Sofia
  • Maria 
  • Filip
  • Anastasia
  • Diana
  • Ioana
  • Damian
  • Teodora
  • Nicolae

    În fiecare zi am spus: "Azi e cea mai frumoasă zi!", deci nu mă pot hotărî să spun ce a fost mai frumos. 
    Să vă spun cum am dormit...
    În primele câteva zile:
    -Iuliana, Sofia, Diana
    -Eu, Maria, Anastasia
    -Celelalte familii în câte o cameră
    În următoarele zile până duminică:
    -Iuli, Maria, Dia
    -Eu, Sofi, Anastasia
    -Celelalte familii în câte o cameră
    De duminică până joi:
    -Iuli, eu, Anastasia, Diana
    -Celelalte familii în câte o cameră
    Sofia, Maria, Filip și părinții lor au stat până duminică, atunci când....
    Acum 2 ani v-am spus de o femeie, Anghelichi.
    Anul acesta când l-a sunat pe tati să vadă ce mai facem, tati i-a spus că suntem în Stavros. Atunci, femeia i-a spus să nu se culce copiii că o să ne aducă dulciuri. A venit cu cei doi băieți pe la 11 și a plecat la 2... Înainte să vină ea, am găsit o lăcustă de vreo 10 cm
    După ce am pozat-o, eu cu Iuliana și Maria am plecat la niște jucării din fața hatelului. Vorbeam despre cărți. Deodată, se aude: "A venit! A venit!", la care Maria: "Auzi, Maria? A venit Anghelichi!". Nevăzând nicio mașină, am răspuns convinsă: "A venit lăcusta!". Ne-am continuat conversația până când a strigat una dintre mame:"Veniți și voi, fetelor, la Angelica!"
    Am fost străpunsă de un fior... Dar ce plăcut era! Eu aveam mâinile reci și mă simțeam așa bine... Ne-a servit cu prăjituri. Am o singură poză cu băiatul ei cel mare:
    O femeie de la noi, care nu prea știa engleză, a zis:
    -A, ea are doi băieți... Doi boy!
    :)
    Angelica ne-a luat pe toți de mână, noi formând un semicerc în jurul ei, a zis: "My children! Oll.. My children!"
    Apoi ne-a invitat la ea peste două zile, marți, când mergeam la Tesalonik. 
    Luni au plecat (familia Sofiei). 
    La Tesalonik
    Am luat-o și pe Angelica și pe un traducător de-al ei la Tesalonik cu noi. A fost foarte frumos. Am vizitat mănăstiri, biserici, piața (care mă cam făcea să amețesc) și apoi am plecat. Oricum, ne-a luat vreo 4 ore... Erau demonstrații și era cam aglomerat.
    La Anghelichi acasă
    Avea o casă cu o sufragerie mare, 2 dormitoare, 2 băi și o bucătărie care făcea parte din sufragerie.

    Avea și atelier de croitorie. Toate hainele ei și le făcuse singură, zicând că nu sunt bani.
    Spre bucuria Elenei și a lui Grigo, avea animale...
    Și niște trandafiri superbi....
    Ne-am așezat la masă...
    Încercând să-i pozez ochii...
    Mâncarea a fost bună, dar mai ales înghețata!
    Apoi, cu mânușile de box...


    Grigo a făcut rost și de o mașină!:)
    După aceea am fost la o biserică. Acolo am făcut niște ultime poze cu aparatul, deoarece a fost scăpat pe jos. 
    Tot acolo am descoperit un ou de la Paște pus pe undeva la lumânări!:)

    Băiatul ei cel mic ne-a arătat facebook-ul lui și muzica pe care o ascultă. A fost drăguț cu noi și vorbea în engleză atât cât să putem noi înțelegem!
    Concluzia?! Superb, splendid, o iubesc pe Anghelichi, abia aștept să revin în Grecia cu felicitări pentru Angelica, draga mea grecoaică!


    Să revenim la mare... Mami a găsit un castravete de mare, Ionuț o stea de mare și tati multe caracatițe. N-am pozat decât castravetele de mare...
    Vis-a-vis de noi stăteau, cum am mai spus și anul trecu, niște greci. Dar anul ăsta n-am mai apucat să facem poze... Uitați cum arăta casa lor:
    Doi aveau mama româncă, deci cel mare- 13 ani, Costas (la care noi îi spuneam Criki)- înțelegea foarte bine româna și o vorbea destul de bine. Am aflat că acolo copiii se duc de la 6 ani la școală. Costas mi-a spus că a fost în România în 2008 și că nu i-a plăcut zăpada!:) Era de așteptat...

    Am făcut și pâine... împreună cu mașina bunicii!:)
    Pe Grigoraș l-am luat cu mine pe unde m-am dus și i-am făcut multe poze, fiind partenerul meu de joacă. 
    Și partea cea mai distractivă...


    Pritenul lui Grigi din Slatina, Severian
    Ecaterina s-a reîmprietenit foarte mult cu Teodora...
    Și acum, pozele fără titlu...
    Eu și Diana



    Pe curând, GRECIA!!!

12 comentarii:

  1. Frumoase locuri!
    Vacanta placuta in continuare Maria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne nu am cuvinte, ce copii furmosi sunteti voi cu totii, ma bucur cu o bucurie venita din inima pentru voi. Ce frumos sa stiu ca voi, copii minunati a-ti avut astfel de zile minunate. Te iubesc si sa stii ca esti o frumoasa si o inteleapta. Dumnezeu te iubeste mult pe tine, familia ta si totii prietenii tai.

    Cu mare drag te pup,
    Liuba

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa vacanta ai petrecut Maria, in locuri superbe alaturi de oameni dragi. La cat mai multe astfel de momente. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful photos! I like the beauty of this place! That nice holiday!
    Fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai incercat sa las un mesaj si n-am putut (tehnic vorbind), sper ca de data asta sa reusesc.
    imi plac amintirile pe care le-ai strans din aceasta calatorie, amintiri care te vor urma toata viata.
    vacanta superba in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Erys!
      Nu prea știu la ce te referi... Oricum, am înțeles că nu ai putut... Acest comentariu a ajuns la mine!
      Te pupic! Vacanță superbă și ție!
      ^_^

      Ștergere
  6. buna dimineata ! Maria
    frumoase imagini,felicitari ptr. blog
    o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața, anana!:)
      Mulțumesc mult! M-am străduit să iasă frumoase și pozele și blogul!:)

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!