sâmbătă, 23 noiembrie 2013

În ultimul timp...

   ...doar sâmbăta mai reușesc să mai trec pe la blog. Am atâtea de învățat și de scris.... Abia aștept vacanța de iarnă să mă pregătesc mai bine pentru următorul semestru. Azi am dat un concurs de română și mate, cred că iau 90 și ceva. Un exercițiu de 30p (mi se pare) este cel de aici, exercițiul de pe pagina a doua. Foarte draguț! Nu a fost foarte greu. Acum mă aștept la orice. Sper să fie bine.
   De luni temperatura va scădea, deci iarna vine cu tot cu zăpada de care mi-e tare dor! Îmi place nespus să mă gândesc la Crăciun, dar după această sărbătoareabia voi aștepta soarele!:) Abia aștept să văd cum fulgii cad încept pe pământ, jucând hora lor veșnic minunată și plină de farmec. Între iarnă și vară cel mai bine este să alegi toamna și primăvara!;)
   Elenița a învățat să mai spună cum face ursul, vrăbiuța, guguștiucul, maimuța, pisica, gâsca și rața. Abia aștept să zică și "Maria"!:)
   Un weekend plăcut tutror!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!