sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre Jurnalul unei femei simple luați de la Taniușa (Corcodușa)!;)
Pentru astăzi (data/hora)... 4 ianuarie 2014 11:03
Afară ... este întunecat. S-ar putea să ies mai târziu. Păcat că e frig și nu ninge! Măcar dac-ar fi cald...
Mă gândesc ... că începe școala.... Mai demult aveam 3 săptămâni de vacanță, dar acum doar două, semestrul terminându-se în ianuarie. Păcat! Mai am de scris și de învățat... Sper să termin în week-end... Oricum, viața nu constă numai în școală, nu?:))
Din locurile de unde învățam ... de la bunici. Bunica și bunicu, de fiecare dată când îmi zic câte ceva, adaugă: "Să spui și tu când faci cutare lucru: Asta m-a învățat bunicu meu/ bunica mea!":)
Sunt recunoscătoare pentru ... părinții pe care îi am, pentru oamenii care ne-au ajutat în viață, pentru faptul că Dumnezeu ne-a ajutat mereu, pentru ....  tot!
Din bucătărie ... se aud vocile celor mici, ale mamei și bunicii care vorbesc....
Cu ce sunt îmbrăcată ... o fustă maro cu flori roșii și roz și o bluză bleumarin.
Citesc ... Doamna de Monsoreau a n-a oară...:))
Ceea ce aștept (sper) ... să fi luat la olimpiadă la română și să mă descurc în continuare.
Ce mai meșteresc ... fac Tae Bo și Aerobic pentru spate și talie!:) În vacanță am făcut aproape zilnic... A, și -era să uit - ieri am făcut tort cu banane și cu ciocolată, primul meu tort, dar a ieșit super gustos și frumos!:)
Ascult ... muzică grecească. E așa frumoasă! Îmi aduce aminte de vară..... de mare..... de plajă.... de căldură..... de soare..... de vacanță!:)
În casă ... este ordine cât de cât. Noi, copiii, suntem agitați că începe școala.... iar părinți sunt relaxați, deși tati e și un pic răcit....:))
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să ascult muzică, să ies la bloc, să citesc, să mă uit la filme de comedie, să râd.... cam atât!:))
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nu am. De fapt, să scriu.:)
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!