duminică, 23 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre Jurnalul unei femei simple luați de la Taniușa (Corcodușa)!
Astăzi... 23 februarie 2014 11:25
Afară... nu e soare, este înnorat. Azi-noapte a plouat, dar am văzut la meteo că vor fi și 14 grade.
Mă gândesc... la olimpiada de ieri de la română. Aș putea să nu iau nici măcar mențiune... Și am emoții...
Învăț... că nu ar trebui să îți pui încrederea în oameni. Decât în Dumnezeu și în tine.
Sunt recunoscătoare pentru... rezultatele de pe la concursuri, calitățile mele, faptul că mă pot controla.... Sunt lucruri importante...
Din bucătărie... mai nimic nou în afară de micul dejun!:))
Port... o fustă de blugi și o bluză cu mâneci 3 sferturi
Citesc... După douăzeci de ani.
Sper... să fi luat ceva la olimpiadă.
Ascult... ABBA
În casă.... toți se pregătesc să plece la buni.
Unul dintre lucrurile mele preferate... filmele.
Aici e o imagine pe care vreau să vi-o împărtășesc...

6 comentarii:

  1. Felicitari pentru concursuri :) sunt sigura ca si la olimpiada te-ai descurcat!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru munca si rezultate, copil frumos! multa bafta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Copila frumoasa, ai fost si tu la bunici?
    Cand o sa stii rezultatul final de la olimpiada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, noi mergem la bunici în fiecare duminică cel puțin... Mai ales că stau și aproape...:)
      Imediat vi-l spun și vouă... Știi.... este o surpriză!!:))

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!