sâmbătă, 19 aprilie 2014

Gânduri din vacanța de Paște

   Bine v-am regăsit!
   Nu am mai scris de mult timp pe bloguri, însă am intrat zilnic pe mail și blog să văd ce mai mișcă pe aici... Vreau acum să mai scriu câte ceva despre zilele trecute de vacanță ploioasă... În primul rând, nu am putut merge la niciuna dintre denii (am avut surpriza să îmi vină chiar la începutul săptămânii ăsteia problemele). Cum mami nu poate face nimic în timp ce sunt plecați cei mari la denie, eu trebuie să stau și cu Elena, și cu Grigoraș - treabă grozav de grea: Elenița urlă când nu i se îndeplinesc cererile, iar Grigoraș nu o lasă sub nicio formă cu lucrurile lui. Trebuie să fiu atentă să nu se ia la bătaie...:) Și în afară de micuți, mai sunt treburile casnice. Măcar de ei mă pot lipsi punându-i la un desen (în ultimul timp folosim acest leac pentru a-i face să stea potoliți), dar de treburi... sub nicio formă! Poate că mă plâng mai mult decât e cazul, dar eu consider că am făcut destul. În ultima vreme mă simt obosită, îmi e greu să mă gândesc că vor începe temele și școala... Dar mă mângâi cu faptul că m-ai târziu îmi voi aminti cu stisfacție că am reușit să trec și peste vremurile de acum. Îmi place să mă gândesc că nu mă dau bătută ușor, că trec printre greutăți cu zâmbetul pe buze, că îmi iau inima-n dinți când vine vorba de un lucru mai dificil, că sunt curajoasă. Așa sunt eu "serioasă", așa sunt eu cu mine, uneori, când albastrul cerului nu mă lasă să-l văd și razele soarelui să mă mângâie. De altfel, eu depind mult de vreme...:)
   Sărbători fericite alături de rude și prieteni! Fie ca Învierea Domnului să vă aducă pace în suflete și lumină în cuget, să vă copleșească până-ntr-atâtn încât să vă dați seama ce e important cu adevărat în viață!
   Pe curând!

6 comentarii:

  1. Sarbatori Fericite, cu toate cele bune si frumoase, cu spor in tot ceea ce iti doresti! :)
    Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta de ea!!! Sper ca dupa Saptamina Mare sa fi petrecut sarbatori linistite! Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a Înviat!
      Mulțumesc frumos!
      Da... S-a încălzit vremea afară, eu pe dinăuntru...:))

      Ștergere
  3. Hristos a inviat! cele bune, copil frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a Înviat!
      Acum am văzut că nu am răspuns... Mii de scuze, Erys!

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!