duminică, 8 iunie 2014

Melly s-a dus dintre noi...


   Dumnezeu s-o ierte! Nu știu pentru ce, dar o spun pentru că așa se spune... Doamne, când am auzit, am rămas fără cuvinte! Ultima ei postare și-a înscris-o la Miercurea fără cuvinte - Îndrăzneală cu imaginea:
   Blogul ei era unul dintre cele care mă relaxau, un loc unde mă puteam rupe din această lume, călătorind printre picturi și cuvinte magice tastate de mâinile dragei noastre prietene Melly... Nu am cuvinte, o regret nespus și sunt convinsă că toți o regretați și suferiți alături de mine, chiar dacă poate nu ați cunoscut-o când era încă în viață...
   Ultimele ei copmetarii la mine pe blog au fost în februarie, la postarea de aici:
1.Sunt superbi!
Multumim Maria!

2.Week-end placut, Maria!
   Iar pe blogul acesta mi-a scris ultima oara aici:
Frumoase locuri! Vacanta placuta in continuare Maria!
V-aș ruga să îmi scrieți și mie la ce postare v-a scris și vouă ultima dată Melly...

12 comentarii:

  1. n-am cunoscut-o pe melly, dar I-am intalnit numele pe-aici, pe bloguri.
    imi pare rau, Dumnezeu s-o odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim că ne împărtășești sentimentele, Erys! Mă și așteptam să fii sensibilă, tu ești tare bună cu toți, mulțumm!

      Ștergere
  2. Nu-mi venea sa cred aseara cand rasfoind am dat de aceasta veste trista.Am intrebat-o pe Iulisa si m-a indrumat pe blogul tau.Tu cum ai aflat? Am crezut ca sunt probleme si nu mai posteaza,dar sa se prapadeasca...Dureros! O sa caut si sa-ti spun ultimul comentariu primit de la ea.Numai bine Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Am aflat de la Catrinel-Șoricel... Mai jos este linkul. Nici eu nu am putut crede... Dar am văzut că nu mai postează nimic, nimic...:(

      http://shorichitz.blogspot.ro/2014/05/am-vrut-dar.html

      Numai bine și ție, și la nepoțică! Să crească mare și să fie la fel de iubită cum era Melly, Dumnezeu s-o odihnească!

      Ștergere
  3. Vaaaaai, nu pot sa cred! Esi sigura, Maria? Eu n-am mai intrat de tara multa vreme pe bloguri si dupa atatea luni intru ca sa aflu aceasta veste trista! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, sunt sigură, Alina...:(( Poți vedea că și-a încheiat activitatea definitiv, am văzut cu ochii mei, iar vestea de care mă temeam am văzut-o pe linkul de mai jos... Biata Mellly s-a stins din viață la 10 mai, iar eu - rușine mie - abia acum am aflat....

      http://shorichitz.blogspot.ro/2014/05/am-vrut-dar.html

      Ștergere
    2. Dumnezeu s-o odihneasca! Mi-e greu sa-mi imaginez blogosfera fara ea! Melly mi-a inspirat blogul de handmade. Fara ea, ceva o sa lipseasca intre noi. Poate ca de-acolo de unde este ea acum se bucura ca ne amintim de ea. Iti multumesc, Maria ca ai scris despre ea!
      Si ca sa dau curs solicitarii tale, ultima veste de la Melly pe blogul meu de handmade a fost imediat dupa Anul Nou, in ianuarie: http://handmadebyalina.blogspot.ro/2013/12/ambitie-de-craciun.html?showComment=1388652547491#c2760943569918856066
      iar in "Pauza de ceai" pe 4 februarie: http://pauza-de-ceai.blogspot.ro/2014/02/meloman-pentru-o-zi.html?showComment=1391531905866#c8020142878865946200
      Nici prin gand nu mi-a dat ca va fi ultima oara cand imi va scrie, mai ales ca am dedus ca suntem apropiate ca varsta, deci cu ani buni de trait inainte.

      Ștergere
    3. Mulțumesc și eu, Alina, că mi-ai dat adresele! Cum să nu fi scris de ea? A avut o influență puternică asupra firii mele. Doamne, când mă gândesc îmi vine să plâng! Alina, nici nu știi cât de mult mă atașasem de ea... Dumnezeu să-i facă parte de rai, cum a spus și Corina! Îmi voi aduce mereu aminte de ea!

      Ștergere
    4. Nu poti sa nu te atasezi de un suflet frumos ca al ei! Nu-i de mirare ca a lasat asupra tuturor o amprenta unica, ce nu se va sterge. Sa o pastram in amintire este cel mai frumos tribut pe care i-l putem aduce.

      Ștergere
    5. Da, dar ei nicodată nu i-am spus cât țin la ea... O iubesc mult pe această femeie atât de bună, și plăcută, și modestă, și simplă... Pe scurt: Melly.

      Ștergere
  4. Nu mai tin minte exact, cred ca prin ianuarie a comentat ultima data la mine. Era o prezenţa constanta pe blogul meu.
    Pe 10 mai a murit, dar abia acum 2 zile am aflat.
    Dumnezeu s-o odihneasca in pace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Cristi, că te-ai interesat! MUlțumesc frumos!

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!