miercuri, 28 ianuarie 2015

Rab Ne Bana Di Jodi

   Vă întrebați ce înseamnă titlul? :) Sinceră să fiu, nici eu nu știu traducerea, dar este vorba despre un film indian, mi-a mers direct la inimă, atât de sensibil și frumos, nu am cuvinte să îl descriu! Are unele lucruri care nu sunt chiar frumoase, dar trec peste ele (unele mișcări ale băiatului :) și unele concepții, cum ar fi că "atunci când iubești, vezi în omul respectiv pe Dumnezeu".. ). Nu se compară nici cu Robin Hood, nici cu Prietenul meu, Îngerul, nici cu Mândrie și prejudecată.
   Un film de dragoste, plin de sensibilitate. Taani este o tânără al cărei logodnic moare înainte de căsătorie. Tatăl ei, pe patul de moarte și el, o roagă să se căsătorească repede cu un băiat la care ținea el. Fetei nu îi plăcea de el, dar de dragul tatălui o face. Băiatul este îndrăgostit de ea, dar nu vrea să o supere și orice mișcare a ei o consideră un mic gest de iubire! :)
   Ea îi cere voie să meargă la cursuri de dans, iar el o lasă. Se hotărăște apoi să se "deghizeze" în altcineva, care va deveni apoi partenerul lui Taani de dans. :)
   La dans, tipul este foarte "șmecheraș" :), fac împreună multe trăsnăi :), și lucrează împreună pentru un concurs de dans.
   Apoi, de ziua lui, ea își petrece ziua cu el, la finalul zilei el făcându-i o declarație discretă, dar mișcătoare, de dragoste...
   Apoi, înainte de concurs ea îi spune că nu poate să îl iubească și, pentru că vorbiseră să plece după dansuri departe, Taani anulează totul, zicând că ea îl iubește, de fapt, pe soțul ei.

 Atunci soțul ei, deghizat în dansator, apare pe scenă așa, îmbrăcat simplu, cu adevărata lui față...
   Doamne, este superb! Am plâns la el mult. Este favoritul meu și așa va și rămâne!😍😍😍😍 ❤❤❤

6 comentarii:

  1. Pare simpatic din descrierea ta :).
    Eu anul acesta stau foarte prost cu vizionatul filmelor. N-am mai avut nici mult timp, dar nici prea multa dispozitie pentru ele :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi ne uităm seara, la masă, atunci suntem toți la un loc (în rest, unii scriu, alții se joacă, alții la școală.. :) ). Văzând mai răruț, nu prea ne plictisim noi de filme, iar mami le alege cu mare grijă! ;)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :) Nu îmi amintesc de vreo altă întâlnire... Oricum, îmi pare bine! :)

      Ștergere
  3. Buna,Maria! In traducere ar insemna cam asa/ Dumnezeu a creat aceasta pereche...si eu am plans cand l-am vazut. Sincera sa fiu,imi plac mai mult unele filme indiene decat cele americane. Indienii astia au o sensibilitate aparte...si la ei totul are culoare si au happy end! hihi.. Uite un film foarte frumos Jab we met-Cand ne-am intalnit ,o poveste de dragoste iarasi foarte frumoasa-Dilwale dulhania le jayenge si o comedie tare faina si utila pt studenti - 3 Idiots. Trebuie insa sa fim atenti si sa discernem, precum ai zis mai sus, unele conceptii gresite si neortodoxe. Cu drag,Dana (contul google e setat pe adresa sotului :) de aceea apare Florin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos de recomandări! Poate le vom vizualiza după Paști!

      Nu am căutat traducerea, am găsit pe site cu titlul filmului în română! :)

      Da, au o sensibilitate aparte, am o slăbiciune pentru ele :) . Sunt renumiți pentru filmele de dragoste! :))

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!