joi, 20 septembrie 2012

Prima zi de școală

           Trebuie să vă spun că am trecut într-a a V a. Profesoara de engleză pe care o cunosc dintr-a treia, este diriginta mea . Îmi place de ea foarte mult, la fel și materia pe care ne-o predă. Profesorii mei îmi plac pentru moment foarte mult. Să sperăm că așa v-a fi în continuare.
            În prima zi de școală am văzut cu uimire că ne-au venit șase colegi noi și ne-au plecat patru. În prima zi emoțiile au fost atît de puternice, încît n-am mai fost bună de nimic după aceeia. Mi-a plăcut de profesoara de biologie, geografie, informatică, matematică și romînă. A fost foarte frumos.
                   Pe zi ce trece, diriginta îmi e din ce în ce mai dragă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!