sâmbătă, 24 noiembrie 2012

O porție de râs


  • Scria doamna învățătoare pe tablă. Vine elevul și i-o ia: "E creta mea!"
  • "Domnu' director, pot să trec? :D"  "Nu!" "Bine!" și băiatul a trecut pe sub mâna directorului.
  • "Domnu', nu am desenul cu schema funcțională a casei. Dar pot măcar să-l văd pe al colegei mele să știu cum să-l fac?"
  • "De ce ai râs de ea? Cu prima ocazie îi voi pune pe toți copii să râdă de tine! E bine?" "Da, doamna!"
  • "Ieși afară!" "Cum să nu?  Oricum, acolo e mai răcoare decât aici!"
  • "Voi sunteți 29 de cretini iar eu doar unul!"
  • "Dacă mai vorbești, te dau afară, îți pun absență și un 2 cât tine de mare!"
  • "Care-i muzica grea?"
  • "Știți cine a fost Adam și Eva?" "A, da! Au copilărit cu mine!" " Dar dv. știți?" "Da..., 2 oameni pe care i-a pedepsit Dumnezeu și i-a eliberat acum 2 săptămâni!" ( 2 bătrâne la TV ).
              Weekend plăcut tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!