sâmbătă, 8 decembrie 2012

Alexandre Dumas, omul ce m-a vrăjit, omul ce mi-a ațâțat setea de lectură

       Alexandre Dumas ( am mai vorbit despre el de mai multe ori ) este un scriitor francez ( asta știe toată lumea ) a cărei operă se află pe tot întinsul pământului. Un scriitor ce a fermecat mii de generații cu talentul său. V-am arătat citatul de Victor Hugo. Este un fragment foarte adevărat. Când te apuci să citești o carte de acest renumit scriitor, toate personajele ți se arată ori ca niște vechi prieteni, ori ca niște fantome.
         A avut un mare succes cu opera sa, ea fiind citită de mulți oameni însetați de lectură. Datorită lui îmi place să citesc așa de mult : când am devenit conștienta de ceea ce fac și m-am ,,maturizat'' am citit Robin Hood de Alexandre Dumas, ce este o carte superbă, un a dintre preferatele mele. M-a fermecat complet, astfel că am citit-o de cinci ori. Nimeni nu ar ghici ce se ascunde sub această înfățișare ce i-
ar speri pe copiii mici.
      Din cauza că am citit timp îndelungat proza sa, am dobândit curând talentul său de artist. Îmi place să compun, gândiți-vă!, doar datorită lui. Câte cărți nu le-am recitit! Paginile gălbejite mă copleșeau cu rândurile ce mă conduceau spre o lume veche, o lume din secolul XVIII, o lume în care seniorii își purtau la șold sabia și pistolul în cingătoare.
        Oh, Alexandre Dumas, unde ești? Ah, dacă ai mai exista aș veni la tine să-ți sărut mâna ce s-a muncit pentru a mă face fericită și a mă potoli în setea mea nebună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!