vineri, 7 decembrie 2012

Ce-am mai făcut...

      M-am apucat să citesc cartea care am primit-o de Moș' Nicolae. Am găsit un citat ce m-a uimit:
Și cum caracteristica națiunii franceze este, în special , amorul-propriu și cum francezilor nu le plac conducătorii lipsiți de inteligență, chiar și conspiratorii se bucurau că au fost trași pe sfoară de regele lor.
        Pe copertă am văzut un citat atât de frumos, care mi-a îmbălsămat sufletul ce credea cu durere că Al. D. nu a lucrat în el deloc :
Al. D. îmbogățește sufletele, creierele, inteligența; el face să se nască setea de a citi; sapă în inima  umană și apoi  însămânțează. Toate emoțiile patetice ale dramei, toate ironiile și toate profunzimile comediei, toate analizele romanului, toate intuițiile istoriei sunt adunate în acest uriaș și agil arhitect în opera sa surprinzătoare. Nu există tenebre în scrisul lui, nu există mister, nimic ascuns, enigmatic, tulburător; nimic din Dante, totul din Voltaire și din Moliere; peste tot doar strălucire, lumină, claritate. Calitățile sunt variate și numeroase. Scriitorului nu i-a lipsit nimic: nici lupta, care reprezintă datoria, nici succesul, care înseamnă fericirea.
                         Victor Hugo
                 Deoarece nu toți care se uită pe acest blog, se uită și pe Maria- Mutrițe de Elenițe, voi pune aici niște poze cu dânsa.
Mama și Elena

Elena, sugându-și degetul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!