joi, 21 martie 2013

21 martie - O zi cu surprize

   Azi, pentru prima oară în viața ei, Elenița a mers în picioare!  Și ea a fost foarte fericită, simțind ca poate sa facă ceva nou. A fost ceva unic din viața ei, ceva care va fi unic pentru orice copil. La nouă luni și douăzeci și nouă de zile... să meargă...
   După cum era de așteptat, a fost felicitată de acest progres așteptat.


  De marți am o gripă specifică primăverii. Și acum mă mai ustură gâtul... Până luni, sper c-o să-mi treacă. Mama m-a sprijinit cu încurajările ei - cinste mamei mele! - iar eu îi sunt recunoscătoare pentru asta.
   Din când în când, am mai citit dintr-o carte, cu greu, dar am citit. Astfel am terminat a 39-a carte.


Cărți citite
  1. Robin Hood
  2. Robin Hood
  3. Regina Margot
  4. Doamna de Monsoreau
  5. Cei patruzeci și cinci
  6. Cei trei mușchetari
  7. După douăzeci de ani
  8. Vicontele de Brajelonne
  9. Contele de Monte-Cristo
  10. Contesa-Fantomă
  11. Colierul reginei
  12. Dama cu camelii
  13. Laleaua neagră
  14. Cavalerul d'Harmental
  15. Povestea fără sfârșit
  16. Micul prinț
  17. Pinocchio
  18. Rândunica din Ghebacea sau copila Maicii Domnului
  19. Prima spovedanie
  20. Prinț și cerșetor
  21. Cuore-inimă de copil
  22. Jurnalul unui puști
  23. Cronicile din Narnia ( I; II; III; IV)
  24. Gulliver
  25. Singur pe lume
  26. Robinson Crusoe
  27. Coliba unchiului Tom
  28. Heidi
  29. Călătoria lui Nils Holgerson prin Suedia
  30. Vrăjitorul din Oz
  31. O călătorie spre centrul Pământului
  32. Goana după meteor
  33. Păcală și Tândală 
  34. Dumbrava minunată
  35. Aventurile lui Tom Sawyer
  36. Micuțele doamne 
  37. Spărgătorul de nuci
  38. Colț-Alb
  39. Prinț și cerșetor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!