marți, 19 martie 2013

Pe locuri... fiți gata... start!

  Mă pregătesc cum pot eu mai bine pentru a face în vacanța de primăvară o prăjitură. M-am gândit și răzgândit. Am ales să fac Prăjitura Raluca cu foi de napolitane, deși nu cred că e chiar ușoară. Mai jos, voi scrie rețeta:


Două foi doboş se fac din următoarea compoziţie:
4 ouă, 4 linguri apă, 8 linguri zahăr, 8 linguri făină. Se bate şi se pune la cuptor.
Crema nr 1
5 galbenuşuri se fierb pe aburi până se îngroaşă cu 200 gr zahăr. Separat se 
caramelizează 300 gr de zahăr la care se adaugă 250 gr margarină. Se amestecă 
până zahărul se topeşte să nu rămană gogoloaşe. În final se adaugă 250 gr nucă 
măcinată, dupa care se i-a de pe foc şi se amestecă cu gălbenuşurile fierte şi răcite.
Această cremă se pune între două foi de napolitană.
Crema nr 2
Se face o cremă fiartă din 4 ouă, 8 linguri de zahăr, 2 linguri cacao, un plic de 
capucino. Rece se amestecă cu 250 gr de margarină.
Aranjarea:
- 1 foaie doboş
- 1/2 din crema nr 2
- foile de napolitană umplute
- 1/2 din crema nr 2
- 1 foaie doboş
Ornare:
Deasupra se ornează la alegere cu ciocolată menaj, glazură cacao, etc

   Sunt foarte nerăbdătoare până atunci. Nici nu știu să fac timpul să meargă mai repede... Dar rămâne de văzut! Abia aștept, totuși, clipa!:)

   Mai mult rețete puteți lua de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!