marți, 7 aprilie 2015

Cămara Ta, Mântuitorul meu

   Anul trecut (poate vă amintiți) nu am putut merge la biserică de Paște. Am fost ieri și alaltăieri la biserică, la Denie. Chiar îmi place, mai ales că toată catedrala e întunecată, mai puțin strana, și -nefiind covoarele puse- este ecou. Îmi place mult "Cămara Ta, Mântuitorul meu"! Dar clip-urile de pe YouTube chiar nu îmi plac...:) Adică nu simt plăcerea aia specială de la Denie... Este superbă! <3 Și atâta profunzime, atât de frumoase sunt cuvintele, atât de mult îmi plac "metaforele" astea duhovnicești...nu mă mai satur să o fredonez!

Cămara Ta, Mântuitorul meu
O văd împodobită
Și îmbrăcăminte nu am
Ca să intru într-însa.
Luminează-mi haina sufletului meu,
Dătătorule de Lumină,
Și mă mântuiește!

   Sper că și voi aveți parte de bucuria de a participa la slujbele de seară din această săptămână! Multă pace sufletească și bucurie duhovnicească!

   P. S.: Aici este un mic clip cu Sfânta Lumină de la Ierusalim.



2 comentarii:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!