luni, 16 mai 2016

Națională...

Am mers la Iasi cu locul II la olimpiada de romana. Am mai fost eu si in a sasea. Cred ca o sa trebuiasca sa fac un fel de comparatie ampla intre ele, atunci-acum, cu asemanari si deosebiri. Pai sa o luam asaa...
Asemănări 
  • Programul :))
  • Insotitoarea 
  • Am mers cu buni, o noapte am dormit l hotel, restul la niste rude
  • Am fost fooaarte obositaa
  • Am vizitat catedrala in care sunt moastele Sf Parascheva, biserica Sf Trei Ierarhi am vazut-o doar din exterior, parcul Copou,  mall-ul unde am si mancat...ce e drept, ne-am cam rasfatat...
  • Insotitoarea ne-a batut la cap sa luam premii
  • Doar fetele de a saptea si a cincea au luat, cea de a sasea si cu mine am luat punctaje mari, dar nu am luat nimic
  • Nu am avut pe nimeni care sa ma pregateasca efectiv pentru proba orala si comentariul tabloului de la proba scrisa
Deosebire
  • In a sasea, cu o zi inainte de plecare, am alergat si am cazut,asa ca de atunci ma pot mandri cu o cicatrice la picior :), pe cand anul acesta nu am avut nicio astfel de "bucurie" (desi mi-ar fi prins bine la mandria mea cea de toate zilele)
  • Anu acesta a mai venit in tren doar o fata de a saptea, atunci venisera doua, si acelea cu mama, respectiv cu bunicul +inspectoarele (anul acesta, inspectoarele au venit cu fetita de a sasea cu masina)
  • Erau mai cool fetele de atunci :)). Poate suna rautacios, dar vorbesc subiectiv. Erau mai cunoscute, mai educate (fata de fata de a saptea de anul asta),mai deschise si mai fara fite...ma rog, ele nu erau disperate dupa vreun premiu...simteam ca sunt niste persoane mai realiste :))
  • Anul acesta...inainte de proba orala, noaptea,nu am putut adormi pana la doua...pe la unu jumate i-am dat mesaj lui mami si tati...am plans mult, am avut...un fel de atac de panica,dar "diluat" :)) ma simteam asa singuraa..departe de familie, bunica dormea altundeva, eu trebuia sa imi petrec noaptea langa niste straine care dispretuiau ceea ce imi era mie mai drag...in finee..dupa ce am trimis mesajele,m-am dus la baie, am inchis geamul in camera si am luat o bucatica din vata de la Sf. Parascheva. Asa am reusit, intr-un sfarsit, sa adorm
  • In a sasea mi s-au parut foarte dificile subiectele, dar anul acesta am imprumutat un manual de la doamna de desen si m-am putut inspira, plus ca am fost mai pusa la punct cu tipurile de subiecte...am luat 127p, ceea ce e bine, dar stiu ca, daca eram atenta si daca as fi dormit in noaptea de dinainte, as fi putut lua cel putin 137p...asa a fost sa fie :) 
  • Anul acesta m-am descurcat mai prost la oral, pentru ca a trebuit sa citesc expresiv textul si imi era greu sa si gesticulez, sa si citesc...iar la ex. 2, mi-a fost greu ca trebuia sa citesc simultan de pe foaie si ciorna...dar sunt multumita :) . 
  • Anul acesta am fost mai comunicativa (cat sa nu se spuna ca am probleme psihice, caci,daca era dupa mine, nu as fi vorbit cu celelalte  fete prea multe...ma rog. Am vorbit cu fetele din Mehedinti si din Teleorman, am ras mult (mai mult ele, eu rad foarte greu de-adevaratelea). O sa fac eu o postare despre doua fete, Mara si Andreea..m-a impresionat mult...
In ciuda tuturor experientelor negative, Ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru ca am avut o calatorie placuta, am avut puterea sa ma plimb si sa admir ce am vizitat si pentru faptul ca am avut langa mine si oameni deosebiti. 

P. S.: Liuba a nascut, saptamana trecuta din cate inteleg, un bebe mic si scuuump...va rog sa o felicitati si voi, sa va bucurati impreuna cu ea de noul sufletel ce impodobeste lumea!❤

2 comentarii:

  1. Esti un copil atât de sensibil! S-a întâmplat anul asta asa cum probabil trebuia sa fie, goana dupa premii probabil tine mai mult de mândrie asa ca bine de tine ca nu ai făcut din experiența asta un capăt de țara.
    Știi...eu mi-am făcut doctoratul dar nu ma mândresc cu asta,nici măcar nu folosesc diploma aia la ceva. Știu ca planul Lui pt mine era altul atunci: prin intermediul doctoratului mi-am cunoscut soțul :) cred ca mereu e ceva mai complex intr-o etapa a vieții, daca te uiți asa in ansamblu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este... Ma bucur ca ma ajuti cu sfaturile! Chiar m-am simtit mai linistita...poate ca nu sunt atat de ...dependenta de familie :),cred ca am atins un nivel mai greu al vietii :) .
      Multumesc de gandurile frumoase, Mona! Numai sanatate!

      Ștergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!