marți, 3 mai 2016

Recomandari-filme

Hristos a inviat! Am fost foarte fericita in noaptea de Paste. Ieri am cantat eu cu Eca si Iuli la tati la parohie si am fost bucuroasa ca le-am facut o surpriza placuta celor care au venit la biserica. Bineinteles, ne-am incurcat si noi...dar e perfect pentru niste incepatoare :) .

Am observat ca multa lume cere filme bune (intreaba in stanga si in dreapta). Cred ca multi le-au vazut pe cele ce vreau sa le numesc mai jos, pentru ca sunt clasice (au un caracter de moda veche, sa le spun asa). Nu o sa le pun intr-o ordine anume, dar trebuie specificat ca Robin Hood este serialul favorit (am plans cateva zile la rand dupa ce l-am revazut a doua oara si sper sa il vad si a treia) si nu il (va) intrece niciun alt serial sau film...cel putin pentru o buna perioada de timp.

Robin Hood BBC-serial (3 sezoane, fiecare a cate 13 episoade)
   Cu totii stim de el, l-au cantat o gramada de scriitori, asa incat cand zici de cartea Robin Hood poti vorbi de cea a lui Alexandre Dumas (perfecta), de cea a lui Henry Gilbert sau mai stiu eu a cui. Oricum, filmul nu cred ca este leit cu niciuna. Dar, da, exista o Marian, un Robin, doi oameni rai care conduc Nottingham-ul. Ca sa nu mai plictisesc lumea cu vorbaria mea, cei interesati sa intre aici, unde puteti vedea actorii principali si parerea mea pe scurt (partea proasta e ca articolul e in engleza).

Fireproof-film crestin
   Este vorba despre doi soti care vor sa divorteze, din cauza lipsei de comunicare. Sotul (care nu credea in Dumnezeu, desi avea parintii si cel mai bun prieten care ii spuneau mereu de El)  primeste de la tatal sau un "jurnal" pentru 40 de zile: in fiecare zi trebuie sa urmeze cate un sfat. Cu chiu, cu vai, incepe sa faca ce scrie acolo. Este foarte emotionant, daca esti fata/femeie, sigur o sa plangi. Este plin de invataturi de viata si nu cred ca va lasa rece pe nimeni. Din el stiu si doua cantecele superbe.



Rab ne bana di jodi - film indian, de dragoste (normal)
  Nu are rost sa vorbesc despre el cand am scris deja aici .

Pride and prejudice - film britanic
   Plin de invataturi morale. Despre el am scris putin aici. Iubirea dintre doi tineri e...impiedicata de orgoliu, prejudecati, conditia sociala...dar cred ca l-ati vazut sau ati citit cartea deja :) .

My fair lady-film cu Audrey Hepburn in rolul principal
   "Trateaza regina ca o florareasa, pe cand el trateaza florareasa ca pe o regina". Mi-a placut foarte mult acest motto. E un film bine realizat, care nu te lasa (scuzati cacofonia) sa nu razi :) . E foarte bun si pentru auditie in engleza, caci in esenta asta se intampla: doi gentilomi fac pariu ca profesorul va reusi sa o duca la bal pe florareasa care nici numele nu si-l pronunta bine fara sa fie banuita. Bineinteles, Eliza (Hepburn) are mare succes...dar mai bine il vedeti voi :) .


Leap year (Anul bisect)-comedie de dragoste (ca tot suntem in 2016)
   Are si el invataturile lui. O tanara aude de la tatal ei despre o traditite irlandeza in care se spune ca pe 29 februarie femeia are voie sa ceara barbatul in casatorie. Asadar, pleaca in calatorie pentru asta. Dar, pentru ca relatia era bazata pe interes ("iubitul" o cere pana la urma in casatorie pentru ca, daca nu era casatorit, nu putea cumpara nu stiu ce vila), se destrama si fata se duce la...baiatul care a insotit-o in calatorie (nu ii pot spune sofer :) ).
  Cred ca sunt destule deocamdata. Imi pare rau ca nu am scris mai mult la fiecare, caci meritau, dar...din experienta mea:cand e un articol lung, ti se taie. Asadar, sa vizionati Robin Hood BBC obligatoriu!!! si Leap year cat mai curand, caci zilele trec repede si intram in 2017 :) .
   Sa aveti o saptamana frumoasa, cu multe surprize frumoase!

2 comentarii:

  1. hehehe iubesti filmele? eu nu prea o am cu filmele, insa daca imi recomanda cineva ceva bun pot privy cu drag. Multumesc pentru acest articol! Pupici scumpi, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, ca le iubesc...e mult spus :), dar hai sa zicem ca da. Foarte putine chiar merita vazute, poti privi cu incredere,deci, Fireproof, cred ca ti-ar placea enorm...

    RăspundețiȘtergere

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!